Haku
Aineistot 1-10 / 57
Nuorison parasta tässä harrastetaan : Student Life - tutkimuslähtöistä työtä opiskelijan hyvinvoinnin ja osaamisen hyväksi
(Opiskelun ja koulutuksen tutkimussäätiö Otus, 2014)
Jyväskylän yliopiston kehittämän Student Life ‑toimintamallin tavoitteena on yliopiston strategian mukaisesti luoda optimaaliset edellytykset oppimiselle ja tukea opiskelijoiden monipuolista kehittymistä, aktiivista ...
"Läpi tiiviistä seulasta"
(Historian ja etnologian laitos, Jyväskylän yliopisto, 2018)
Kytkentöjä työelämään : korkeakoulut ja yhteisöt Keski-Suomessa -hankkeen kokemukset, arviointi ja toimintamalli
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2017)
Status and Prospects of Kanki : An Open Source Cross-Platform Native iRODS Client Application
(iRODS Consortium, 2016)
The current state of development of project Kanki is discussed and some prospects for future development are laid out
with reflection on the results of the research IT infrastructure project at the University of Jyväskylä. ...
Development of a Native Cross-Platform iRODS GUI Client
(iRODS Consortium, 2015)
This paper describes activities on the research IT infrastructure development project at the University of Jyväskylä.
The main contribution is a cross-platform iRODS client application with a rich graphical user interface. ...
Digitaalisten oppimisympäristöjen saavutettavuus koskee kaikkia
(Jyväskylän yliopisto, 2018)
Digitalisaatio koskee läheisesti koulutusorganisaatioita,
opiskelua ja oppimista. Se tarjoaa monenlaisia uusia
mahdollisuuksia koulutuksen organisoinnille ja opiskelulle.
Samalla se tuo myös velvoitteita ja haasteita ...
Opiskelijoiden hyvinvointia edistävän verkkosivuston luominen opiskelijajohtoisella projektilla
(Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2017)
Opiskelijoiden hyvinvointiin ja opiskelukykyyn vaikuttavat useat tekijät, joista moniin opiskelijalla on avaimet
omissa käsissään. Opiskeluelämää aloittaessaan nuori aikuinen alkaa itse vastata omista ravitsemus-, liikunta- ...
Good Practices for Ensuring Access and Equity in Higher Education
(Università degli Studi di Bergamo, 2017)
Tärkeintä oppiminen – e:llä tai ilman!
(Jyväskylän yliopisto, 2017)
Ilmapiirillä on väliä oppimisessa
(Jyväskylän yliopisto, 2019)
Oppijan turvallisen olon on sanottu olevan kaiken oppimisen edellytys. Tämän vahvistavat myös viimeaikaiset tutkimukset: ilmapiiri vaikuttaa oppimiseen jopa oppijan kykyjä merkittävämmin. Oppimisympäristön ilmapiiriin onkin ...