Kaivetaan filmi kelastaan - elokuva monilukutaidon harjaannuttajana
Kauppinen, M. (2014). Kaivetaan filmi kelastaan - elokuva monilukutaidon harjaannuttajana. Kielikukko, 33(2), 20-23. http://finnishreadingassociation.blogspot.fi/p/blog-page_2459.html
Julkaistu sarjassa
KielikukkoTekijät
Päivämäärä
2014Julkaisija
Suomen puhe-luki-yhdistys FinRAISSN Hae Julkaisufoorumista
0780-0940Asiasanat
Alkuperäislähde
http://finnishreadingassociation.blogspot.fi/p/blog-page_2459.htmlJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/23688540
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
LUKILOKI-koulutuksesta eväitä monilukutaidon opetukseen
Lehtinen, Auli; Luokomaa, Sanna; Mäkinen, Elina; Nousiainen, Tuula; Ruotsalainen, Jenni; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Jyväskylän yliopisto, 2020)LUKILOKI-täydennyskoulutus on tarjonnut tutkimustietoa ja käytännön työkaluja yli 1800 opettajalle varhaiskasvatuksesta toiselle asteelle. Koulutus keskittyy oppimisen ja motivaation tukemiseen, monilukutaitoon, ... -
Kielitietoinen aineenopetus opettajankoulutuksessa
Aalto, Eija; Tarnanen, Mirja (Suomen Soveltavan Kielitieteen Yhdistys AFinLA ry, 2015)This article discusses language sensitive teacher education across curriculum. First, we briefly discuss the importance of language sensitive teaching and take a look at studies on linguistically responsive teaching and ... -
Teachers negotiating multilingualism in the EFL classroom
Pitkänen-Huhta, Anne; Mäntylä, Katja (De Gruyter, 2021)Tässä artikkelissa tutkimme suomalaisten englanninopettajien käsityksiä maahanmuuttajaoppilaista, joilla on monikielinen tausta, vieraan kielen luokkahuoneessa. Aiemmat tutkimukset monikielisistä oppijoista ovat keskittyneet ... -
Three perspectives on the role of teacher beliefs in the language classroom
Krogager Andersen, Line (University of Jyväskylä, Centre for Applied Language Studies, 2021)This study explores the role of teacher beliefs in two teachers’ implementation of a collaboratively planned teaching activity into classroom practice. It is a retrospective case study aiming to explain how the difference ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.