Book review: Varcasia, Cecilia (ed.). 2011. Becoming multilingual: Language learning and language policy between attitudes and identities. Oxford: Peter Lang.
Carty, N. (2012). Book review: Varcasia, Cecilia (ed.). 2011. Becoming multilingual: Language learning and language policy between attitudes and identities. Oxford: Peter Lang. Apples – Journal of Applied Language Studies Vol. 6, 1, p. 23-27. Retrieved from http://apples.jyu.fi/
Julkaistu sarjassa
Apples - Journal of Applied Language StudiesTekijät
Päivämäärä
2012This is a review of Becoming multilingual: Language learning and language policy between attitudes and identities (Varcasia, Cecilia (ed.). 2011)
Julkaisija
Centre for Applied Language Studies at the University of JyväskyläISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-9863Asiasanat
Alkuperäislähde
http://apples.jyu.fiMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
kirja-arvostelu: Routarinne, Sara-Tuula Uusi-Hallila (toim.): Nuoret kielikuvassa. Kouluikäisten kieli 2000-luvulla
Laihonen, Petteri (Debrecen University Press, 2008) -
Multilingual Pedagogies for Anticolonial TESOL? An Analysis of Pre-service Teachers’ Voices from Finland
Ennser-Kananen, Johanna; Iikkanen, Päivi; Skinnari, Kristiina (Springer, 2023)In this chapter, we bring together critical perspectives on the position of English in Finnish society and in the world with data and experiences from a Finnish teacher education context. We show how pre-service English ... -
Language attitudes in multilingual Finland
Mäkelä, Jarkko; Posti, Tuomas (2018)Globalisoituvassa maailmassa törmäämme joka päivä yhä useampaan kieleen. Internet ja muu media tuo monikielisyyden syrjäisimpäänkin kolkkaan. Sen lisäksi vuoden 2016 lopussa Suomessa asui yli 240 000 vieraskielistä henkilöä. ... -
Eighth-graders' attitudes towards studying English : A study of the effect of language choices and the differences between the genders
Kaski, Maijastiina (2009)Asenteilla ja suhtautumisella on suuria vaikutuksia kielenoppimiseen, niin motivaation kuin yleisen innostuksenkin kannalta. Kieliasenteita on tutkittu paljon etenkin motivaation piirissä ja asenteiden vertailua on tehty ... -
Attitudes towards the English language : A comparison between a CLIL class and a regular class
Pirskanen, Heidi (2009)Sanomattakin on selvää, että oppilaiden kieliasenteet vaikuttavat heidän suhtautumiseensa opetettavaa kieltä ja sen eri osa-alueita kohtaan. Suomalaisten oppilaiden asenteet englannin kieltä kohtaan ovat tutkimusten ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.