dc.contributor.author |
Lyyra, Mari |
|
dc.date.accessioned |
2012-11-19T07:12:11Z |
|
dc.date.available |
2012-11-19T07:12:11Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.issn |
1796-4717. |
|
dc.identifier.other |
oai:jykdok.linneanet.fi:1234776 |
|
dc.identifier.uri |
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201211193020 |
en |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/40352 |
|
dc.format.extent |
27 sivua |
|
dc.language.iso |
fin |
|
dc.publisher |
Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos |
|
dc.relation.ispartofseries |
Ohjauksen kehittämishankkeita ja käytänteitä |
|
dc.rights |
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. |
en |
dc.rights |
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. |
fi |
dc.rights |
openAccess |
fi |
dc.subject.other |
holistinen opiskelijakeskeinen ohjausmalli |
|
dc.title |
Miksi tieto ei aina siirry? : tiedonsiirron tarkastelua alakoulusta yläkouluun ja toiselle asteelle |
|
dc.title.alternative |
Tiedonsiirron tarkastelua alakoulusta yläkouluun ja toiselle asteelle |
|
dc.type |
Book |
en |
dc.identifier.urn |
URN:NBN:fi:jyu-201211193020 |
|
dc.subject.ysa |
tiedonsiirto |
|
dc.subject.ysa |
siirtymävaihe |
|
dc.subject.ysa |
koulu |
|
dc.subject.ysa |
työnjako |
|
dc.subject.ysa |
opetussuunnitelmat |
|
dc.subject.kota |
516 |
fi |
dc.type.dcmitype |
Text |
en |
dc.date.updated |
2012-11-19T07:12:11Z |
|