Kokemuksia englanninkielisestä opetuksesta – vanhempien näkökulma
Kohi, M. & Kohi, A. (2012, 1.6.2012). Kokemuksia englanninkielisestä opetuksesta – vanhempien näkökulma. Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/
Päivämäärä
2012Tekijänoikeudet
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Olemme viiden hengen espoolainen perhe. Lähes kymmenen viimeisen vuoden ajan joku kolmesta lapsestamme on ollut englanninkielisessä päiväkodissa tai kaksikielisessä opetuksessa. Tässä muutamia ajatuksia kokemuksistamme.
Julkaisija
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0181
Alkuperäislähde
http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotSamankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Vieraskielisestä opetuksesta eväitä elämään
Roiha, Anssi (Suomen kieltenopettajien liitto, 2020)Väitöstutkimuksessa perehdyttiin englanninkielisen opetuksen pitkäkestoisiin vaikutuksiin, joita ei ole aikaisemmin tutkittu kattavasti. Tutkimus osoittaa, että lapsena saatu englanninkielinen opetus voi tukea oppilaan ... -
"En mää kyllä mikään mestari oo, mutta kyl mää aika hyvin osaan" : muita kakkosluokkalaisten kokemuksia varhaisesta CLIL-opetuksesta
Kauppinen, Pia; Koskivainio, Milja (2012)KAUPPINEN, P. & KOSKIVAINIO, M. 2012. "En mää kyllä mikään mestari oo, mutta kyl mää aika hyvin osaan." Kakkosluokkalaisten kokemuksia varhaisesta CLIL-opetuksesta. Jyväskylän yliopisto: Opettajankoulutuslaitos. Kasvatustie-teen ... -
Englanninkieliseen ja laajamittaiseen kaksikieliseen opetukseen hakeutuminen : vanhempien perustelut kouluvalinnoille
Carter, Ilona (2022)Tämän tutkielman tarkoituksena on tarkastella vanhempien syitä hakea omalle lapselle paikkaa englanninkielisessä sekä laaja-alaisessa kaksikielisessä (suomi englanti) perusopetuksen 1.–6.-luokassa. Näitä syitä tarkastellaan ... -
Investigating former pupils’ experiences and perceptions of CLIL in Finland : a retrospective analysis
Roiha, Anssi (Taylor & Francis, 2019)The educational approach known as Content and Language Integrated Learning (CLIL), in which content is taught partly through a foreign language, has gained great popularity in Europe in the past few decades. In Finland, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.