Show simple item record

dc.contributor.author Karppinen, Tomi
dc.date.accessioned 2012-10-01T08:05:08Z
dc.date.available 2012-10-01T08:05:08Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/38687
dc.description.abstract XNA on Microsoftin vuonna 2006 julkaisema uudenlainen rajapinta helpompaan ja käyttäjäläheisempään peliohjelmointiin Windows-käyttöjärjestelmälle, Xbox 360 -konsolille ja Zune-mediasoittimelle. Tässä tutkielmassa käydään läpi XNA:n ominaisuuksia luentomonisteen tapaisesti vaiheittaisen peliesimerkin nojalla.
dc.format.extent 57
dc.language.iso fin
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.subject.other tietotekniikka
dc.subject.other Microsoft
dc.subject.other XNA
dc.subject.other C#
dc.subject.other peliohjelmointi
dc.subject.other peli
dc.subject.other ohjelmointi
dc.subject.other content-järjestelmä
dc.title XNA-ohjelmointi
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-201210012552
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Kandidaatintutkielma fi
dc.type.ontasot Bachelor's thesis en
dc.contributor.tiedekunta informaatioteknologian tiedekunta fi
dc.contributor.laitos tietotekniikan laitos fi
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi
dc.contributor.oppiaine tietotekniikka fi
dc.date.updated 2012-10-01T08:05:08Z

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record