Oppilasta lamaannuttava kouluvuorovaikutus : aineistoperustainen teoria

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Kautto-Knape, Erja
dc.date.accessioned 2012-06-29T07:19:40Z
dc.date.available 2012-06-29T07:19:40Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.isbn 978-951-39-4779-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/38122
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4779-8 en
dc.format.extent 1 verkkojulkaisu (151 s.).
dc.language.iso fin
dc.publisher Jyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseries Jyväskylä studies in education, psychology and social research;0075-4625 ;438.
dc.subject.other ethnography
dc.subject.other classroom interaction
dc.subject.other underachievement
dc.subject.other school achievement
dc.subject.other paralyzing school interaction
dc.subject.other school achievement's negative spiral
dc.title Oppilasta lamaannuttava kouluvuorovaikutus : aineistoperustainen teoria
dc.type Diss. fi
dc.identifier.urn URN:ISBN:978-951-39-4779-8
dc.subject.ysa erityispedagogiikka
dc.subject.ysa etnografia
dc.subject.ysa opintomenestys
dc.subject.ysa koulusaavutukset
dc.subject.ysa alisuoriutuminen
dc.subject.ysa luokkatyöskentely
dc.subject.ysa opettaja-oppilassuhde
dc.subject.ysa vuorovaikutus
dc.subject.ysa grounded theory
dc.subject.kota 516
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Väitöskirja fi
dc.type.ontasot Doctoral dissertation en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi
dc.subject.method Etnografia
dc.subject.method Grounded theory

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record