Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Hursti, Mikko
dc.date.accessioned 2012-06-26T05:37:15Z
dc.date.available 2012-06-26T05:37:15Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/38100
dc.description.abstract Hursti Mikko Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 20 s. Tietojärjestelmätiede Ohjaaja(t): Seppänen, Ville Tämän tutkimuksen tarkastelee videopelien digitaalisen jakelun muutoksia videopelien markkinoinnilla ja tarkastelee miten eri asiakaskäyttäytymismallit toimivat tällä alalla. Asiakaskäyttäytymismalleina käytetään kahta elektroniseen kaupankäyntiin soveltuvaa mallia joiden eri vaiheita tarkastellaan ja arvioidaan digitaalisen jakelun piirteiden vaikutusta asiakkaan päätöksentekoon kussakin vaiheessa. fi
dc.language.iso fin
dc.subject.other videopelit fi
dc.subject.other digitaalinen jakelu fi
dc.subject.other asiakaskäyttäytymismallit fi
dc.subject.other DLC fi
dc.subject.other kuluttajakäyttäytyminen fi
dc.title Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-201206261959
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Kandidaatintutkielma fi
dc.type.ontasot Bachelor's thesis en
dc.contributor.tiedekunta informaatioteknologian tiedekunta fi
dc.contributor.laitos Tietojenkäsittelytieteiden laitos fi
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi
dc.rights.restriction Luettavissa tekijänoikeudellisista syistä vain Jyväskylän yliopiston Tietojenkäsittelytieteiden laitoksella. fi
dc.rights.restriction This material has a restricted access due to copyright reasons. en

This material has a restricted access due to copyright reasons.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record