Pedagogisia merkityksiä koulun musiikintunneilla perusopetuksen yläluokkien oppilaiden näkökulmasta

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Lindström, Tuija Elina
dc.date.accessioned 2011-09-05T09:23:08Z
dc.date.available 2011-09-05T09:23:08Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.isbn 978-951-39-4389-9
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4389-9 en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/36644
dc.format.extent 215 s.
dc.language.iso fin
dc.publisher University of Jyväskylä
dc.relation.ispartofseries Jyväskylä studies in humanities;1459-4331 ;158.
dc.relation.isversionof ISBN 978-951-39-4388-2
dc.subject.other music education
dc.subject.other philosophy of music education
dc.subject.other phenomenological hermeneutics
dc.subject.other authentic community
dc.subject.other education of emotions
dc.subject.other educational philosophy
dc.subject.other emotional development
dc.subject.other phenomenology
dc.subject.other hermeneutics
dc.title Pedagogisia merkityksiä koulun musiikintunneilla perusopetuksen yläluokkien oppilaiden näkökulmasta
dc.type Diss. fi
dc.identifier.urn URN:ISBN:978-951-39-4389-9
dc.subject.ysa musiikkikasvatus
dc.subject.ysa kasvatusfilosofia
dc.subject.ysa kasvatustavoitteet
dc.subject.ysa yhteisöllisyys
dc.subject.ysa tunne-elämän kehitys
dc.subject.ysa fenomenologia
dc.subject.ysa hermeneutiikka
dc.subject.kota 516
dc.subject.kota 613
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Väitöskirja fi
dc.type.ontasot Doctoral dissertation en
dc.contributor.tiedekunta Humanistinen tiedekunta fi
dc.contributor.tiedekunta Faculty of Humanities en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record