Murentaako valinnaisuus kansakunnan sivistyksen perustan?

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Välijärvi, Jouni
dc.date.accessioned 2011-05-18T10:55:38Z
dc.date.available 2011-05-18T10:55:38Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Välijärvi, J. (2010). Murentaako valinnaisuus kansakunnan sivistyksen perustan? Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journal
dc.identifier.issn 1799-0181
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/27023
dc.description.abstract Valinnaisuudesta perusopetuksessa käydään taas kerran vilkasta keskustelua. Opetusministeriön asiantuntijaryhmän esitys uudeksi tuntijaoksi on sopivan epämääräinen, jotta useimmat oppiaineiden eturyhmät voivat julistautua häviäjiksi esitysten mahdollisesti toteutuessa. Hämmentävintä on ollut taito- ja taideaineiden edustajien huoli oman alueensa aseman huomattavasta heikkenemisestä, kun työryhmän keskeisiä tavoitteita oli nimenomaan taito- ja taideaineiden vahvistaminen perusopetuksessa. en
dc.language.iso fin
dc.publisher Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseries Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti
dc.relation.uri http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-marraskuu-2010/
dc.rights © Kieliverkosto ja kirjoittajat
dc.subject.other valinnaisaineet fi
dc.subject.other koulutuspolitiikka fi
dc.subject.other tuntijako fi
dc.subject.other perusopetus fi
dc.title Murentaako valinnaisuus kansakunnan sivistyksen perustan? fi
dc.type Artikkeli fi
dc.type Article en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-2011051810861
dc.subject.kota 516
dc.type.uri http://purl.org/eprint/type/JournalItem
dc.description.version Julkaistu versio
eprint.status http://purl.org/eprint/status/NonPeerReviewed

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record