Luokanopettajaopiskelijan matematiikkakuvan ilmeneminen luokkahuonekeskustelussa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Knowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction
Jakonen, Teppo (University of Jyväskylä, 2014) -
Matematiikkaa vai suomea? : S2-oppijoiden oma-aloitteiset kysymykset peruskoulun matematiikan oppitunneilla
Lilja, Niina (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2014)In recent years, learner-initiated actions have started to attract more and more attention in research on classroom interaction. It has been recognized that by taking the initiative and by actively contributing to the ... -
Vuorovaikutustaidot musiikinopetuksen voimavarana : opettajien kokemuksia vuorovaikutuksen merkityksestä musiikintunnilla
Vuori, Matleena (2018)Vuorovaikutus näkyy arkipäiväisessä elämässä jatkuvasti, mutta on myös tärkeä osa opetusta, oppimista ja opettajan ammattitaitoa. Luokkahuoneessa tapahtuvaa vuorovaikutusta on tutkittu paljon, mutta musiikin aineenopetukseen ... -
Matematiikka vieraana kielenä : matematiikan käsitteiden opetus S2-oppijoille
Pitkänen, Susanna (2014) -
Experimenting with the structured assessment dialogue in physics and mathematics classes
Nieminen, Pasi; Hähkiöniemi, Markus; Bruun, Jesper; Viiri, Jouni (Finnish Mathematics and Science Education Research Association (FMSERA), 2017)This study deals with a formal, pre-planned teacher–student discussion, called structured assessment dialogue (SAD) that assesses students’ inquiry competences by combining formative and summative assessments. Six SAD ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.