Subjektiksi työssä : identiteettiä rakentamassa voimaantumisen kehitysohjelmassa
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in education, psychology and social researchTekijät
Päivämäärä
2010Oppiaine
AikuiskasvatustiedeJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-3992-2ISSN Hae Julkaisufoorumista
0075-4625Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3430]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ammatillisen toimijuuden ja työssä oppimisen vahvistaminen : luovia voimavaroja työhön!
Hökkä, Päivi; Paloniemi, Susanna; Vähäsantanen, Katja; Herranen, Sanna; Manninen, Mari; Eteläpelto, Anneli (Jyväskylän yliopisto, 2014) -
Maahanmuuttajan työhön liittyvä identiteetti ja ammatillinen toimijuus : maahanmuuttajien elämänkerrallisia kertomuksia ammatillisuudestaan kotimaassaan ja Suomessa
Hiltunen, Anna (2015)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää Jyväskylässä asuvien maahanmuuttajien kokemuksia työhön liittyvästä identiteetistään ja ammatillisesta toimijuudestaan. Tarkoituksena on erityisesti lisätä ymmärrystä siitä, ... -
Ammattilaisten ja opiskelijoiden käsityksiä viestintäosaamisesta kuvataiteilijan työssä
Katajamäki, Outi (2015)Tässä tutkielmassa hahmotetaan kuvataiteilijan viestintää ja osaamisvaatimuksia suhteessa taidekentän eri toimijoiden kanssa työskentelyyn ja toimeentuloon. Kuvataiteilijan työnkuva ja työn olemus poikkeavat muista ammateista ... -
Tunteet ja työssä oppiminen : rohkeus, turvallisuus, epävarmuus ja häpeä
Vähäsantanen, Katja; Paloniemi, Susanna; Hökkä, Päivi; Vasama, Teemu (Jyväskylän yliopisto, 2022) -
Varhaiskasvatuksen opettajien kertomuksia alanvaihtoon johtaneista syistä
Ojaniemi, Riina (2021)Varhaiskasvatusta on jo pitkään vaivannut pula pätevästä henkilöstöstä. Samalla yhä useampia varhaiskasvatuksen opettaja vaihtaa alaa. Varhaiskasvatuksen opettajia kuormittavat aikaisempien tutkimusten perusteella haastavat ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.