"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author From, Kristine
dc.date.accessioned 2010-01-20T11:35:59Z
dc.date.available 2010-01-20T11:35:59Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.isbn 978-951-39-3801-7
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3801-7 en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/22736
dc.description.abstract   en
dc.language.iso fin
dc.publisher Jyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseries Jyväskylä studies in education, psychology and social research;381.
dc.relation.isversionof ISBN 978-951-39-3778-2
dc.subject.other Grounded theory.
dc.subject.other activity-based participation
dc.subject.other grounded theory
dc.subject.other inclusion
dc.subject.other child with special educational needs
dc.subject.other co-operation
dc.subject.other teamwork
dc.subject.other organisational learning
dc.title "Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään en
dc.title.alternative Substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään
dc.type Diss. fi
dc.identifier.urn URN:ISBN:978-951-39-3801-7
dc.subject.ysa toiminnallisuus
dc.subject.ysa toimintaympäristö
dc.subject.ysa erityiskasvatus
dc.subject.ysa erityisoppilaat
dc.subject.ysa yhteistyö
dc.subject.ysa tiimityö
dc.subject.kota 516
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Väitöskirja fi
dc.type.ontasot Doctoral dissertation en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record