Verkostomaisesti leviävän digitaalisen tuotteen hinnoittelumalli markkinoille tultaessa
Tekijät
Päivämäärä
2005Pääsyrajoitukset
Luettavissa tekijänoikeudellisista syistä vain Jyväskylän yliopiston Tietojenkäsittelytieteiden laitoksella.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Hinnoittelukyvykkyys lämpöyrittäjätoimialalla
Keskinen, Kirsi (2017)Lämpöyrittäjät ovat pienyrittäjiä, jotka huolehtivat lämpöenergian tuottamisesta ja toimittamisesta asiakkaalle tyypillisesti polttamalla paikallista metsäbiomassaa lämpölaitoksessa. Lämpömarkkinoilla asiakassuhteet ovat ... -
Sosiaalipalveluiden käyttäjien digitaalisen teknologian omaksuminen ja käyttö digitaalisen kuilun näkökulmasta
Zhidkikh, Anna (2020)Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia sosiaalipalveluiden käyttäjien arjessa ilmenevää digitaalista kuilua. Tavoitteena oli tuoda esiin, missä määrin ja missä tilanteissa asiakkaat olisivat valmiita hoitamaan sosiaalipalveluihin ... -
Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy
Juppi, Katri; Kallioinen, Janina (2019)Digitaalinen markkinointi (Digital Marketing) on universaali aihe, joka kehittyy jatkuvasti. Tästä syystä se myös pysyy organisaatioita kiinnostavana aiheena. Aiheen kiinnostavuutta lisää myös se, että digitaalisen ... -
Digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaisten osaaminen : laadullinen tutkimus
Kilkki, Ruut (2018)Tämän pro gradu –tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälaista osaamista digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaiset tarvitsevat. Digitaalinen markkinointi on yleistynyt vauhdilla ja ottanut paikkansa perinteisen ... -
Elektroninen neuvottelu digitaalisen oppimateriaalin liiketoimintaverkostoissa
Arasmaa, Mikko (2008)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.