The effect of computer-assisted letter-sound correspondence training on learning to read in Zambia

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Chilufya, James
dc.date.accessioned 2008-10-09T06:50:25Z
dc.date.available 2008-10-09T06:50:25Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200809305771
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/18963
dc.language.iso eng
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.subject.other computer games
dc.subject.other literate game
dc.subject.other literacy
dc.subject.other letter-sound correspondences
dc.subject.other opaque and transparent languages
dc.title The effect of computer-assisted letter-sound correspondence training on learning to read in Zambia
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-200809305771
dc.subject.ysa lukutaito
dc.subject.ysa kirjoitustaito
dc.subject.ysa opetus
dc.subject.ysa tietokoneavusteinen opetus
dc.subject.ysa Zambia
dc.subject.ysa Sambia
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Pro gradu fi
dc.type.ontasot Master’s thesis en
dc.contributor.tiedekunta Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta fi
dc.contributor.tiedekunta Faculty of Social Sciences en
dc.contributor.laitos Psykologian laitos fi
dc.contributor.laitos Department of Psychology en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record