Show simple item record

dc.contributor.authorMulenga Kachenga, Grace
dc.date.accessioned2008-10-09T06:48:10Z
dc.date.available2008-10-09T06:48:10Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1070818
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18962
dc.format.extent29 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.othercomputer games
dc.subject.otherliterate game
dc.subject.otherliteracy
dc.subject.otherphoneme
dc.subject.othercurriculum
dc.titleThe effect of using computer literate game in the teaching of reading literacy skills in Zambia
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-200809305768
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaYhteiskuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Social Sciencesen
dc.contributor.laitosPsykologian laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Psychologyen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiainePsykologiafi
dc.contributor.oppiainePsychologyen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi202
dc.subject.ysolukutaito
dc.subject.ysokirjoitustaito
dc.subject.ysoopetus
dc.subject.ysotietokoneavusteinen opetus
dc.subject.ysoopetussuunnitelmat
dc.subject.ysoZambia
dc.subject.ysoSambia
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record