dc.contributor.author |
Mulenga Kachenga, Grace |
|
dc.date.accessioned |
2008-10-09T06:48:10Z |
|
dc.date.available |
2008-10-09T06:48:10Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.other |
oai:jykdok.linneanet.fi:1070818 |
|
dc.identifier.uri |
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200809305768 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/18962 |
|
dc.format.extent |
29 sivua |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.rights |
This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. |
en |
dc.rights |
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. |
fi |
dc.rights |
openAccess |
fi |
dc.subject.other |
computer games |
|
dc.subject.other |
literate game |
|
dc.subject.other |
literacy |
|
dc.subject.other |
phoneme |
|
dc.subject.other |
curriculum |
|
dc.title |
The effect of using computer literate game in the teaching of reading literacy skills in Zambia |
|
dc.type |
Book |
en |
dc.identifier.urn |
URN:NBN:fi:jyu-200809305768 |
|
dc.subject.ysa |
lukutaito |
|
dc.subject.ysa |
kirjoitustaito |
|
dc.subject.ysa |
opetus |
|
dc.subject.ysa |
tietokoneavusteinen opetus |
|
dc.subject.ysa |
opetussuunnitelmat |
|
dc.subject.ysa |
Zambia |
|
dc.subject.ysa |
Sambia |
|
dc.type.dcmitype |
Text |
en |
dc.type.ontasot |
Pro gradu |
fi |
dc.type.ontasot |
Master’s thesis |
en |
dc.contributor.tiedekunta |
yhteiskuntatieteellinen tiedekunta |
fi |
dc.contributor.tiedekunta |
Faculty of Social Sciences |
en |
dc.contributor.laitos |
psykologian laitos |
fi |
dc.contributor.laitos |
Department of Psychology |
en |
dc.contributor.yliopisto |
University of Jyväskylä |
en |
dc.contributor.yliopisto |
Jyväskylän yliopisto |
fi |
dc.contributor.oppiaine |
psykologia |
fi |
dc.contributor.oppiaine |
Psychology |
en |