Lasten kokema hyvinvointi porilaisissa peruskouluissa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yliopisto-opiskelijoiden kokema stressi ja opiskelukuormituksesta palautuminen
Liikala, Krista; Sivula, Sanna (2017)Tutkimuksessa selvitettiin Jyväskylän yliopiston toisen ja neljännen vuosikurssin opiskelijoiden kokemaa stressiä ja opiskelukuormituksesta palautumista. Tutkimus on osa Jyväskylän yliopiston Student Life -rahoitteista ... -
Erityisopettajien kokema hyvinvointi ja resilienssi koronapandemian aiheuttamassa poikkeustilanteessa
Sinkkonen, Hanna (2022)COVID-19 viruksen aiheuttama koronapandemia muutti opettajien työtä merkittävästi. Poikkeuksellinen ajanjakso kuormitti opettajia monella tavalla. Tässä tutkimuksessa selvitettiin erityisopettajien kokemuksia ammatillisesta ... -
Yliopisto-opiskelijan kokema päivittäinen hyvinvointi ja stressi
Rahikainen, Jenna (2016)Tutkielmassa selvitettiin, mitä hyvinvoinnin lähteitä yliopisto-opiskelijan arkeen kuuluu, miten opiskelijat pyrkivät hallitsemaan stressiään sekä minkälaisia yhteyksiä opiskeluun liittyvillä tekijöillä on opiskelijan ... -
Erityistä tukea saavien lasten näkemyksiä mielen hyvinvoinnista ja lasten kehittelemät digitaaliset ratkaisut sen tukena
Nygård, Eija (2019)Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää erityistä tukea saavien lasten näkemyksiä mielen hyvinvoinnista. Miten lapset ymmärsivät mielen ja mielen hyvinvoinnin käsitteen? Millaiset asiat lapset kokivat mielen hyvinvointia ... -
2–7-vuotiaiden lasten luontosuhde vanhempien arvioimana ja lasten luontosuhteeseen yhteydessä olevat taustatekijät
Parikka, Minna (2022)Lapset viettävät nykypäivänä luonnossa vähemmän aikaa kuin koskaan. Muun muassa elämäntapojen muutokset ja teknologian nopea kehittyminen ovat johtaneet siihen, että lapset ovat vieraantuneet luonnosta. Luonnonympäristöjen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.