Kansainvälistyminen osana suomalaisen kaupallisen musiikin tuottajuutta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sport as an industry in Finland : exploring the economic significance, contributions, and development of the sport sector as an industry
Gholamzadeh Fasandoz, Hamid (University of Jyväskylä, 2016) -
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
Ropponen, Sirja (2023)Englanti koetaan monesti niin sanottuna pääkielenä, minkä vuoksi muunkielistä musiikkia voi lähtö-kohtaisesti olla haastavampaa markkinoida, etenkin kansainvälisesti. Kuitenkin suhteessa marginaalinen kieli voi menestyä ... -
Predstavleniâ finskih predprinimatelej o vozmožnostâh biznesa v Rossii
Nummijoki, Mari (2013) -
Aidon kosketus : äänitteen diskurssit suomalaisissa musiikin aikakauslehdissä
Ruuska, Juha (2006)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.