Suomenkielisten ja suomenruotsalaisten koululaisten kokemuksia oppilaanohjauksesta
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, OpettajankoulutuslaitosISSN Hae Julkaisufoorumista
1796-4717Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Jämlikhet och resultat : forskningsresultat som kan användas för att minska skillnaderna i PISA-prestationer mellan svenskspråkiga och finskspråkiga elever
Brink, Satya; Nissinen, Kari; Vettenranta, Jouni (Jyväskylä Universitet, Pedagogiska forskningsinsitutet, 2013) -
Equity and excellence : evidence for policy formulation to reduce the difference in PISA performance between Swedish speaking and Finnish speaking students in Finland
Brink, Satya; Nissinen, Kari; Vettenranta, Jouni (University of Jyväskylä, Finnish Institute for Educational Research, 2013) -
The challenge for equity and excellence: Evidence for future successful action in bilingual Finland
Brink, Satya; Nissinen, Kari (University of Jyväskylä, Finnish Institute for Educational Research, 2018)In 2013, the authors prepared a report on educational excellence and equity in Finland based on PISA 2009 data and asked the question “Could Finland achieve both excellence and equality goals in the coming decade? ... -
Perusasteen yhdeksäsluokkalaisten kokemuksia työhöntutustumisesta ja sen kehittämisestä
Havunen, Marianna (2001) -
"Vierasta korostusta on niin vähän, että arvaan viro" : yleisten kielitutkintojen suomen kielen arvioijien käsityksiä suomenruotsalaisten puhumasta suomesta
Ohranen, Sari; Ahola, Sari (Estonian Association for Applied Linguistics, 2022)Artikkelissa tarkastelemme Yleisten kielitutkintojen suomen kielen arvioijien (N = 44) käsityksiä suomenruotsalaisten puhujien (N = 9) oletetusta ensikielestä. Tutkimuksemme aineisto perustuu Suomen Akatemian rahoittamaan ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.