Keskusteluanalyyttinen tutkimus käynnin syyn selvittämisestä Kelan asiointitilanteissa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The Discursive Struggles of the Client–Worker Relationship in the Social Services
Nykänen, Hanna; Mikkola, Leena (Pagepress, 2020)This study examines how disability service workers identify the discourses of the client-worker relationships. We studied the clientworker relationship from the perspective of the relational dialectics theory with a focus ... -
Soveltava keskusteluntutkimus tutkijan ja tutkittavien vastavuoroisena toimintana
Simonen, Mika; Nissi, Riikka; Lehtinen, Esa (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2021) -
Epilogi : Tutkittavat äänessä
Lehtinen, Esa; Simonen, Mika; Nissi, Riikka (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2021) -
Stress in the multi-ethnic customer contacts of the Finnish civil servants : developing critical pragmatic intercultural professionals
Brewis, Kielo (University of Jyväskylä, 2008)Kielo Brewis tutki maahanmuuttajien kannalta katsottuna kahden keskeisen suomalaisen viraston, Kelan ja nykyisen Maahanmuuttoviraston, monikulttuurisia asiakaspalvelutilanteita viranomaisten näkökulmasta käsin. Brewis ... -
Virkakieltä verkossa : miten Kela lähestyy asiakasta?
Peltola, Rauni-Sisko (2011)Julkishallinnon organisaatioiden käyttämä virkakieli on tärkeä yhteiskunnallisen viestinnän ja hallinnon asiakassuhteiden ylläpidon väline. Virkakieltä on huollettu Suomessa jo pitkään, mutta silti kielenhuoltajat tunnistavat ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.