The continuity of learning disabilities : a follow-up study of nine young women with the history of dyslexia
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tertiary teachers with dyslexia as narrators of their professional life and identity
Burns, Eila (University of Jyväskylä, 2015) -
Does Childhood Reading Disability or Its Continuance Into Adulthood Underlie Problems in Adult-Age Psychosocial Well-Being? : A Follow-Up Study
Eloranta, Anna-Kaija; Närhi, Vesa; Ahonen, Timo; Aro, Tuija (Routledge, 2019)This follow-up study aimed at a better understanding of the associations of reading disability (RD) with adult-age psychosocial well-being. We compared adult-age psychosocial well-being in 48 individuals (20–39 years) with ... -
Osallisena Suomessa : kehittämissuunnitelma maahanmuuttajien kotoutumisen edistämiseksi
Pöyhönen, Sari; Tarnanen, Mirja; Vehviläinen, Eeva-Maija; Virtanen, Aija; Pihlaja, Lenita (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2010) -
Perception and learning of Finnish quantity : study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language learners
Pennala, Riitta (University of Jyväskylä, 2013)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.